Спеціалізована школа №194

"Перспектива"

з поглибленим вивченням природничих дисциплін

                                                   
, 412-82-61  

 Контактна інформація:

04212, м.Київ,

вул.Героїв Дніпра, 10-б

тел.(факс) 412-82-90,

412-86-48, 412-82-61

 

 

      

                  

  

  Офіційніі сайти:

Головне управління освіти

Міністерство освіти і науки України

Київська міська влада

   

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З історії школи

1978 року вперше відкрила свої двері для юних оболонців загальноосвітня середня школа № 194. Навчальний заклад відразу став знаним освітнім центром у новозбудованому тоді районі міста Києва - Оболоні. Протягом багатьох років серед інших навчальних закладів відрізнявся він глибоко продуманою, результативною підготовкою учнів з математики, дієвими зв'язками з Київським політехнічним інститутом, коли частина учнів, закінчуючи школу, ставали студентами КПІ. Довгий час школа була єдиним навчальним закладом району, де вивчалася іспанська мова. Щорічні зустрічі зі студентами Київського лінгвістичного університету (тоді - Київського інституту іноземних мов), студентами-іноземцями відкривали широкі можливості дітям пізнавати світ, особливості окремих народів через вивчення мови, якою вони говорять.

Інтерес батьків і дітей до школи зріс тоді, коли у 2000 році у школі розпочав свою діяльність центр комп'ютерних технологій, що дозволило учням з 1-го по 11-й клас пізнавати світ інформаційних технологій, долучатися до секретів інформаційної культури.

2005 року наказами Головного та районного управлінь освіти і науки школі надано статус спеціалізованого навчального закладу з поглибленим вивченням природничих дисціплін. Загальноосвітню середню школу переіменовано на спеціалізовану школу № 194 "Перспектива", що поставило перед школою нові освітні завдання та вимоги до організації навчально-виховного процесу. Пріоритетним напрямком роботи школи стало виховання інженерної еліти України.

Ось уже 3-й рік поспіль наш навчальний заклад після отримання нового статусу знаходиться на шляху становлення й активного розвитку.

Ми розуміємо, що стати на ринку освітніх послуг знаним і авторитетним навчальним закладом, в якому були б створені оптимальні умови становлення, розвитку, самореалізації особистості дитини, без інноваційної діяльності ми не зможемо. Саме через інноваційну експериментальну діяльність ми зможемо підняти ефективність навчального процесу й утвердитися як спеціалізована школа.

Опрацювавши на засіданнях предметних кафедр і науково-методичної ради напрацювання педагогічної науки, проаналізувавши матеріали педагогічної преси про досвід експериментальної та інноваційної діяльності окремих навчальних закладів, ми вирішили, що ключовими завданнями нашої школи на даному етапі є розв'язання проблеми становлення і зміцнення позитивної навчальної мотивації учнів як фундаменту для формування якісних показників особистості.

Наші завдання

  • Пробудити інтерес дитини до себе;
  • навчити методично грамотно самостійно працювати, прагнути до самоосвіти і самовдосконалення, до самореалізації;
  • сформувати креативні, аналітичні та комунікативні якості;
  • виростити духовно багатого, свідомого громадянина;
  • забезпечити освітню мобільність, соціальну захищеність і конкурентноспроможність - можна лише засобами інноваційної діяльності.

 

Для реалізації цих завдань ми розпочали:

  • впровадження в навчальний процес технології особистісно орієнтованого діяльнісного навчання за науково-педагогічним проектом "Росток", яка сприяє розкриттю інтелектуальних і духовних сил дитини, формуванню особистості з гнучким розумом, розвиненими потребами до подальшого пізнання та самостійних дій, з певними навичками творчості та творчими здібностями, готовністю до саморозвитку;
  • вивчення експериментальних курсів "Комп'ютерна азбука", "Сходинки до інформатики", з 1 по 7 клас, навчальних предметів "Інформатика" та "Інформаційні технології" з 8 по 11 клас;
  • психолого-педагогічне проектування соціального розвитку учня за діагностично-проектуючим комплексом "Універсал", що дає можливість в організації навчально-виховного процесу враховувати індивідуальні можливості й інтереси кожного школяра, відстежувати динаміку їх розвитку;
  • застосування методу проектів в навчальній діяльності учнів, що ставить школяра в умови продуктивного навчання, навчає прийомам самоосвіти, сприяє самоствердженню, розширює можливості для оволодіння інформаційними технологіями;
  • використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі, що створює умови для формування інформаційної культури учнів, підвищення професійної майстерності вчителя, зростання ефективності навчально-виховного процесу.
 

                            

Используются технологии uCoz